Eindelijk weer een verhaal

23 september 2010 - Huddersfield, Verenigd Koninkrijk

Na een tijdje niks geschreven te hebben, hier weer een nieuw verhaal.

Afgelopen zaterdag ben ik alleen met de bus naar Leeds geweest. Ik heb er een uur over gedaan! Maar zo zie je wel heel veel van de omgeving, en op de terug weg de binnenkant van je ogen. Leeds is best wel een leuke stad. Maar niet bijzonder ofzo. Het kan ook zijn dat ik in het verkeerde deel van Leeds ben geweest. Maar ik vond het vooral een stad om goed in te kunnen winkelen.

Zaterdag avond zijn hier de andere studenten even geweest waar ik woensdag avond langs was geweest. We hebben hier wat zitten kletsen en een biertje gedronken. Wel gek hoor om met 4 vreemde kerels in m'n huisje te zitten.

Zondag werd ik al best vroeg wakker,  maar voelde me helemaal niet goed. Had heel erg last van mijn buik. Heb de hele dag in bed doorgebracht, en geskypte met opa en oma en m'n neven en nichtjes. Want opa was jarig. Dus was ik er toch een beetje bij. S'avonds ben ik met papa en mama  nog even het hele weekend langs gegaan met wat ik had gedaan en gegeten. En ik was vergeten dat ik in Leeds een broodje met kip had gegeten. Dus waarschijnlijk had ik een lichte voedsel vergiftiging. En dat is niet leuk als je alleen in bed ligt!

Deze week bij Pamela weer hard aan de slag gegaan. Bij mijn foto's kan je zien wat we tot nu toe gemaakt en gedaan hebben.

Vandaag was het een hele hectische dag voor Pam, ze moet veel regelen omdat haar dochter met haar gezin bij haar in huis woont. Dus we zijn vandaag alleen naar een fabriek geweest waar we de Sherlock Holmes coat hebben laten persen, en we zijn even naar de stoffenhal geweest voor wat stof voor de 60's dresses.

Veder gaat hier alles zo'n z'n gangetje. Ik heb wat dingen voor mezelf gemaakt (waar ik ook snel missschien vandaag nog foto's van ga maken). En ik kook iedere avond netjes voor mezelf, (moet zeggen dat ik best wel lekker kan koken!). Vergeleken met mijn huisgenoot die nu al 2 weken lang afbak pizza's eet! Ik heb niet veel contact met hem. Waardoor het in huis best wel saai is. Als ik rond een uur of half 6 sta te koken, komt hij thuis zegt 'hoi' en loopt naar z'n kamer toe. En dan hoor ik rond half 11 s'avonds de 'ping' van de magnetron.

Pam denkt dat er in oktober meer Nederlandse studenten hierheen komen. Ik hoop dat het dan iets gezelliger word in huis.

Lieve groetjes Nadia

1. nico:
    23 september 2010
    Hallo lieverd, weer een leuk verhaaltje. Ik kijk iedere dag of je weer iets hebt geschreven. Ik vind het hardstikke leuk. Leuke auto trouwens, had je maar een rijbewijs. En geen broodje kip meer eten he. Kus Nico
  2. Joyce:
    23 september 2010
    Heyyy klasgenootje!
    Zo te lezen heb je het super naar je zin!! :)
    Mooi ook om je schetsen te zien en de kledingstukken..
    En wat een mooie omgeving zeg!! Succes met alles de komende weken, hopelijk heb je snel beter gezelschap in je huisie..
    Liefs, Joyce
  3. Teddy:
    25 september 2010
    leuke blog!
    je schrijft echt heel erg leuk..
    je huisgenoot heeft opvoeding nodig..xD
    kent hij geen pizzaboer? haha grapje..
    Hele dikke kus!
    je vriendinnetje uit Brabant:)