Naam:
Reisverhalen:
Foto’s:
291

Over mij

Jullie kennen me allemaal, dus eigenlijk valt er niet heel veel te vertellen over mezelf.

Ik kan jullie wel zeggen dat ik heel veel zin in mijn stage heb, maar dat het natuurlijk ook heel spannend is.

Al snel waren alle belangrijke dingen rond en wist al snel dat ik een kamer had in Huddersfield. Zodra die dingen duidelijk worden, dan word het pas echt, en dan ga je je beseffen dat je echt weg gaat. Daar krijg je toch wel een beetje de kriebels van!

Gelukkig gaat mijn lieve vriend Merlijn de eerste week met mij  mee om de boel daar te verkennen. Ik hoef pas 6 September te beginnen omdat ze daar nog wat vrije dagen hebben. Dus wij hebben dan nog lekker een weekje vakantie!

Over mijn reis

Ik ga dus stage lopen in Leeds. Dit is niet de Leeds bij Londen, maar dit is de Leeds 320 km boven Londen, dicht bij Manchester.

Ik ga stage lopen bij Pamela Robinson, voor 5 maanden. Ik verwacht dan ook dat ik weer terug kom in het laatste weekend van Januari. En met kerst en oud en nieuw kom ik ook naar huis.

Maar over mijn stage. Ik ga dus bij Pamela stage lopen, en volgens mij verwacht ze heel wat van mij. Ze vertelde me al dat ze zelf al meer als 20 jaar in de mode zit, en zelf een eigen lijn heeft. Ze verwacht van mij dat ik haar ga helpen bij het ontwikkelen van nieuwe collecties. Dus echt vanaf het begin! En daarnaast geeft ze gastlessen op scholen, hierbij ga ik haar assisteren.

Verder zijn de details mij nog niet duidelijk, maar die laat ik jullie snel genoeg weten zodra ik aan de slag ga!

Bezochte landen

Ik heb 13 landen (6%) bezocht:

België, Duitsland, Frankrijk, Italië, Kroatië, Luxemburg, Nederland, Oostenrijk, Slovenië, Spanje, Tsjechië, Tunesië, Verenigd Koninkrijk.