Dank voor jullie geduld.... hier een nieuw bericht

9 januari 2011 - Huddersfield, Verenigd Koninkrijk

Ten eerste wil ik iedereen een super goed gelukkig gezond en creatief nieuwjaar wensen!

Ben nu alweer een weekje terug in het huisje in Hudd. Ik ben met de kerst en oud en nieuw naar huis gegaan. Het was weer zo heerlijk om thuis te zijn!!! Toch was het nog spannend of mijn vlucht wel ging zonder problemen. Want net zoals in de rest van de wereld had ook Engeland te maken met heel veel sneeuw. Mijn vlucht zou op donderdag 23 december om 12 uur gaan. Pam had voor mij een taxi geregeld die me op zou komen halen en naar het vliegveld zou brengen.

Om half 8 (am) stond de taxi al voor de deur. We hadden niet zoveel last van het weer of van het verkeer, dus na ruim een half uur stond ik al op het vliegveld. Veeeelste vroeg!!! Ik kon mijn tas nog niet eens inchecken. Toen ik eindelijk van mijn grote tas af was kon ik door de duane richting mijn gate gaan. Dat was ook nog een heel gedoe, ik moest mijn schoenen uit trekken, m'n jas en sjaal ook allemaal in een bak gooien, en toen ik door de detector ging werd ik ook nog eens gefouileerd. Gelukkig bleef het daarbij en werd mijn reis niet heelveel spannender. Mijn vlucht had wel een kleine vertraging van ongeveer 3 kwartier. (later hoorde ik dat mijn mannelijke huisgenoten die op dezelfde dag waren vetrokken als ik 25 uur vertraging hadden vanaf Manchester). Na een rustige vlucht kwam ik dan eindelijk weer aan op Nederlandse bodem na 4 maanden Engeland. Papa en mama stonden me met een hele leuke 'Welcom home' ballon op te wachten. Het was weer heerlijk om ze te kunnen knuffellen. Koen was met zijn band in Eindhoven (naar Serious Request), en Merlijn moest werken tot half 11 sávonds.

Het was weer zo gewoon om de deur binnen te lopen en weer thuis te zijn, alsof ik maar heel even weg was geweest. En zelfs Snuf herkende me nog! Die avond hadden we weer eindelijk als vanouds met z'n vieren gegeten, op de bank gezeten koffie gedronken en lekker zitten kletsen. Maar Merlijn was er nog steeds niet. Omdat het weer heel slecht was wisten we niet hoe het met de trein zou gaan. Maar toch had hij het risico genomen om nog om 11 uur savonds de trein te nemen naar Arnhem. Ik besloot om met een slaapzak op de bank te gaan liggenw wachten en wat proberen te slapen. Toen eindelijk om half 3 snachts kwam hij aan. Hij is door weer en wind naar mij toe gekomen met de trein en helemaal vanaf het station komen lopen (romantisch he!!).

Toen op vrijdag avond hebben we de cadeautjes gedaan, een zeer geslaagde gezellige avond. Op 1ste kerstdag kwamen mijn opa en oma's eten en natuurlijk bleef Merlijn ook. Op 2de kerstdag ben ik naar Merlijn gegaan en hebben daar een hele goeie 2de kerstdag gehad. Ik bleef bij hem tot woensdag. Toen zijn we samen weer richting Arnhem gegaan, hij is toen door gegaan naar zijn opa en oma. Op donderdag avond ben ik naar zijn opa en oma gegaan en hebben daar toen gegeten. Vervolgens zijn we die zelfde avond weer terug naar mijn huis gegaan. De volgende dag op oud jaars dag zijn we naar vrienden in Eindhoven gegaan om daar spetterend het nieuwe jaar in te gaan. Zaterdag zijn wij terug naar huis gegaan, en zondag zijn we naar opa en oma gegaan om iedereen een goed jaar te wensen. Die avond zijn we met z'n 5e in Arnhem wezen uit eten, het was echt super gezellig, een goed begin van het nieuwe jaar en een goede afsluiting van een heerlijke 10 dagen thuis. Want helaas maandag avond ging mijn vlucht weer terug naar Engeland. Ik vond het lastiger dat ik had gedacht om weer terug te gaan.

Nu zit ik hier alweer even. Om alles goed af te sluiten en er nog een leuke tijd van te maken hier met mijn nieuwe Finse huisgenoten. Gister zijn we met z'n 3e naar Leeds geweest (zie foto's), het was een hele gezellige dag, en we hebben heerlijk geluncht in een echte Engelse pub.

Nog maar 18 nachtjes!

Lieve groetjes van mij

1. Teddy:
    19 januari 2011
    Heey meis!
    Je weekje hier ziet er onwijsgezellig uit!
    Jammer dat ik je niet meer gezien heb:$
    Maar we spreken snel af!
    Desnoods trek ik je onderweg uit je vliegtuig!!
    :P
    Knuffkusxx