Het weekend

26 september 2010 - Huddersfield, Verenigd Koninkrijk

Het is hier rustig. Mijn huisgenoot is gister avond weer naar Manchester gegaan. Dan is het hier best wel heel erg stil.

Gister ochtend ben ik lekker gaan hardlopen. Eindelijk weer zonder pijn gelopen, dus dat voelde goed. Daarna ben ik hier maar eens gaan opruimen en schoonmaken (dat was hard nodig)!! Smiddags had ik geen zin om thuis te blijven zitten, dus had m'n tas gepakt en ben het centrum in gegaan. Ik weet niet wat er aan de hand was, maar er stonden overal kraampjes. Het was behoorlijk druk in het centrum, dat was wel gezellig.

Ik moest geld pinnen voor de huur, en een nieuwe buskaart halen voor de aankomende maand. Maar alles was geregeld voor de buskaart, en toen kwam die man erachter dat hij die kaart pas uit kon draaien 1 dag voordat de oude verloopt!!! Dus nou kan ik woensdag weer terug gaan. Wat een onzin.

Vervolgens ben ik eens de andere kant van het centrum gaan bekijken, hier was ik ook nog niet met Merlijn in de eerste week geweest. Ik kwam erachter dat daar op zaterdag een hele grote markt is. Echt heel  leuk en druk, met allerlei antiekkraampjes en oude kleding en natuurlijk ook een hoop zooi. Maar zo was het wel leuk om mijn middag door te komen.

Ik doe hier eigenlijk alles lopend, maar als ik alleen voor boodschappen naar het centrum ga, pak ik de fiets die Merlijn gerepareerd had! Zo ben ik toch wat sneller, en hoef ik niet zo lang met een zware tas te sjouwen.

Gister avond zou ik eigenlijk nog met wat studenten hier gaan stappen, maar ik was zo moe, en hun gingen pas rond half 12 de stad in omdat ze eerst nog gingen uiteten. Ik ben uiteindelijk niet mee gegaan. Lag al bijna te slapen rond half 12, en dat voor een zaterdag avond!!! Maar goed, een andere keer beter.

Vandaag zal ik wat foto's van mijn zelfgemaakte broek plaatsen, en zal ik kijken of ik het jasje waar ik mee bezig ben ook vandaag afkrijg zodat ik daar ook wat foto's van op kan zetten.

Ow ik bedenkt me net dat ik het jasje vandaag niet af kan maken omdat ik geen voering voor de mouwen heb, maar zal er toch foto's van maken!

Lieve groetjes Nadia