Weer een berichtje van over zee

18 november 2010 - Huddersfield, Verenigd Koninkrijk

Hallo allemaal,

Hier dan eindelijk weer een bericht van over zee. Dat is al weer even geleden. Ik zal julie als eerst even vertellen over de Art Market. Dat ging namelijk niet helemaal zo als gepland. Zaterdag avond hadden we onze stand al klaar gezet. Het zag er echt super goed uit. (zie foto's). Zondag ochtend begon de Art Market om 10 am. We waren er ruim optijd om de laatste dingen klaar te zetten. Toen stroomde het rustig binnen. We kregen heel wat complimenten over onze stand en de collectie. Dat ging de hele dag zo beetje door. Er waren maar weinig mensen die wat wilde passen, laat staan iets kopen. Uiteindelijk hebben we een totaal aan 10 items verkocht, (van de 82 die we hadden). Dus dat was niet echt heel goed. Ik had nog al mijn charmes in de strijd gegooid, maar dat werkte niet echt bij het vrouwelijk publiek. Helaas. Maar wat wel goed was, we kwamen in gesprek met een vrouw die dit soort markten organiseerd in Leeds. En zij vroeg ons of wij daar ook wilde staan. Tuurlijk wilde we dat! Dus hebben we visite kaartjes uitgewisseld.

Maar er is meer nieuws. Want 3 tot 5 december word Hudderfield omgetoverd tot licht stad. Er zal overal straat theater zijn, en licht shows. En ook zal er zaterdag en zondag een grote markt zijn, waar wij zullen staan als enigste fashion stand. Dus hebben we geen last van concurrentie.

Verder gaat hier eigenlijk alles zo z'n gangtje. De jongens kunnen nog steeds niet koken, dus ben ik gedoopt tot chef en komt er iedere avond iemand helpen met koken. Het heeft ook wel zo zijn voordelen hoor. Zo maak ik iedere avond iets dat ik lekker vind, en hoef ik niet af te wassen of boodschappen te doen. Het is heel gezellig met de jongens, ben al 'one of the guys' maar de vele gesprekken over 'lekkere wijfen' en sex spreken me toch niet zo aan. Volgend weekend zal het een druk weekend worden, want dan zullen de vriendinnen van Jordy en Christian over komen, eeeeeennnnn...... MERLIJN!!!!!!!!!!!! JEEEEEEJ!!! Eindelijk weer! Helaas voor Bert komt zijn meisje niet. Christian had hem al aangeraden om maar alvast oordopjes aan te schaffen, of om het hele weekend maar te gaan gamen met een koptelefoon op.

Nu is het ook weer iets makkelijker om hier te blijven. Dat komt door de gezelligheid en gekkigheid thuis, maar ook dat Merlijn weer een weekend langs komt, en dan kan ik gaan aftellen voor kerst! Heerlijk om dan naar huis te gaan voor 10 dagen. Kan eerlijk gezegd niet wachten om weer op Nederlandse bodemgrond te staan! En dan nog maar 3 weken..... en kom ik jullie weer allemaal lastig vallen!!!!

Leuk he???

Lieve groetjes vanuit het koude Engeland over zee...

Nadia

P.S Ik hoor regelmatig van mijn pa en ma dat veel mensen mijn blog lezen. Ook van mensen waar ik het niet van zou verwachten. Om een idee te krijgen van hoe veel mensen mij volgen zou ik het leuk vinden als jullie een reactie achter laten. Ook omdat ik graag wil weten hoe het met jullie allemaal gaat!

1. Teddy:
    19 november 2010
    Heey meid!
    Ow wat leuk om te horen hoe je met de boys in huis om gaat.
    Laat ze je was maar vouwen haha!!
    Ze gaan je nog missen wanneer je daar weg bent.
    Veel plezier met Merlijn!
    Dikke kus en knuffel
  2. nico:
    21 november 2010
    komen je kook lessen bij mij nog goed van pas!!!
    Liefs Nico
  3. Gerard:
    26 november 2010
    Lekker hè om niet meer zo alleen te zijn en nu zeker niet samen met Merlijn. Jammer voor de jongens moeten ze nu zelf koken!
  4. Natasja:
    30 november 2010
    He lieverd, leuke foto's hoor. Heeft Jordy nog leuke sneeuw foto's van jouw? Dat zou wel leuk zijn als je die erbij kon doen.
    En de foto M & M word vast een nieuwjaarsfoto.

Dikke kus mam