Dit was het dan

27 januari 2011 - Huddersfield, Verenigd Koninkrijk

Hello Sweetiepie

Dit was het dan. Mijn 5 maanden buitenland stage zit er al op! Ik wil jullie allemaal bedanken voor het volgen van mijn blog, en jullie lieve reacties. Die kon is soms heel goed gebruiken.

Mijn laatste 3,5 week hier waren heel gezellig met de meiden. Een week nadat de Finse meiden aan waren gekomen kwam er ook nog een Nederlands meisje aan. Ik heb erg veel lol met ze gehad, en voelde me eindelijk een 'huisgenoot' in plaats van een 'moeder' figuur. Bij Pam heb ik ook nog een laatste paar goede weken gehad, en ga haar zeker wel missen!

Zo leef je er maanden lang naar toe in grote spanning, en zo is het alweer voorbij! De tijd gaat zo snel! Maar ben best trots op mezelf dat ik het hier 5 maanden heb vol gehouden. Heb er zelf heel veel van geleerd, niet alleen op naaitechnisch gebied maar ook vooral op mijn Engels en het zelfstandig wonen.

Maar het is nu mooi geweest. De taxi komt me vanmiddag om 2 uur ophalen, en dan vertrekt mijn vliegtuig om half 5. Dan zit het er op, en ga ik met een tevreden gevoel terug naar huis.

Dank jullie allemaal voor jullie steun, en snel zal ik jullie weer zien!

With lots of love Nadia

1. Teddy: