2 FANTASTISCHE WEEKENDEN!!

2 november 2010 - Huddersfield, Verenigd Koninkrijk

Ik zal jullie maar weer eens snel bij schrijven over wat er allemaal is gebeurt!!

2 Weken geleden al weer op vrijdag is Koen hier heen gekomen. Ik ben hem op gaan halen van het vliegveld. Het was weer zo leuk om m'n broer te zien! Meteen lekker zitten kletsen en ouwe hoeren. Die zelfde avond kwamen ook mijn nieuwe huisgenoten aan. Maar die kwamen aan op Manchester Airport. Dus toen wij thuis kwamen stonden de jongens in de voortuin, dit was omdat Bill vergeten was een sleutel aan de taxischaufeur te geven. Gelukkig was het net gestopt met regenen. Ze hadden Pam al gebeld en die kwam net aan toen wij binnen stonden. Dus het was in een keer drukke boel in huis.

We hebben met z'n alle wat gedronken en kennis gemaakt. Het was meteen gezellig, dat bleek wel aan de tijd, want die waren we volledig vergeten. Koen en ik zijn rond een uur of 1 naar bed gegaan. En hebben een beetje uit geslapen. De volgende dag zijn we met z'n 2e naar Holmfirth geweest. Het weer werkte niet echt mee. Maar zo kreeg Koen toch een idee van de omgeving en waar ik iedere dag naar toe ga. En hebben we lekker geluncht in een cafetje.

Sávonds zijn we met z'n 2e wezen eten bij Ciao Bella. Ze herkende me nog toen we het restaurant binnen liepen omdat ik daar ook met m'n ouders had gegeten. Koen had zin in een biertje. Maar hier mag je pas vanaf je 18 bier drinken, dus we dachten dat dat een probleem zou worden. Maar het tegendeel bleek. Koen kon gewoon zijn bier bestellen zonder dat er naar zijn ID kaart werd gevraagd. Dat was bij mij helaas anders. Ik wilde een wijntje bestellen, maar dat kon niet voordat ik mijn ID kaart had laten zien!!! Koen had de avond van zijn leven!!! Daarna hebben we de bus gepakt naar de bioscoop. We zijn naar 'The legends of the quardians' geweest. Een super gave 3D film. Omdat het een lange film was hebben we een taxi terug genomen naar huis. Het scheelt dat de taxi's hier helemaal niet duur zijn.

Thuis aangekomen hebben we nog wat gedronken met de jongens, en zijn daarna lekker gaan slapen. Zondag was het weer mooi weer. Koen en ik hadden allebei zin in een relax dagje, dus hadden dan ook niet veel gedaan. Toen het weer tijd was voor Koen om naar het vliegveld te gaan ben ik met hem meegegaan. We hadden afgesproken dat ik met hem mee ging tot Leeds en hem daarna op de bus zou zetten. Maar omdat de trein behoorlijk wat vertraging had ben ik toch voor de zekerheid maar helemaal met hem meegegaan naar het vliegveld. Mocht hij echt heel veel te laat zijn, dan waren we in ieder geval nog samen. Maar gelukkig kwamen we net op tijd aan!

Het was een heerlijk weekend met Koen!! En toen kon ik uit kijken naar het aankomend weekend. Want dan zag ik ook eindelijk Merlijn weer!!!

De dagen konde me niet snel genoeg gaan. Gelukkig was het wel gezelliger in huis met de jongens. Merlijn zou vrijdag ochtend om 10 am aankomen. Dus ik moest vrijdag vroeg m'n bed uit. Maar daar had ik voor de verandering helemaal geen problemen mee! De reis naar het vliegveld toe leek wel een eeuwigheid te duren. En ik werd steeds zenuwachtiger hoe dichter ik bij het vliegveld kwam. Gelukkig was ik niet al te vroeg op het vliegveld dus hoefde niet lang te wachten. Toen ik op het scherm zag dat zijn toestel geland was begon het zo te kriebellen! Toen kwam die eindelijk door de schuifdeuren! Wat was het heerlijk om hem weer te zien en vast te houden! Op de weg terug hebben we elkaar geen moment meer losgelaten. Het voelde weer helemaal goed en vertrouwd!

Thuis aangekomen lekker wat gegeten en gekletst en heel veel geknuffeld. Smiddags zijn we met z'n 2e naar de sportschool gegaan. Lekker gesport en daarna heerlijk de sauna in gegaan om vervolgens nog te relaxen in het bubbelbad. Savonds hebben we met z'n 2e gekookt, en tegen die tijd waren de jongens ook al thuis van hun stage. Daarna hebben we ons terug getrokken en lekker filmpje gekeken. Omdat Merlijn hier al een hele week geweest was hoefde we het centrum niet meer in. Dus hebben we zaterdag ook niet veel gedaan. Maar dat kwam mooi uit want het was toch niet zo goed weer. Sávonds weer heerlijk gegeten bij Ciao Bella. Lekker lang getafeld en dit keer werd er niet naar m'n ID kaart gevraagd! Toen rond een uur of 10 zijn we terug naar huis gegaan, om ons klaar te maken voor een avond flink stappen in Hudd! De jongens gingen ook mee. We hadden met z'n alle een taxi genomen naar het centrum. En zijn gaan stappen bij Tokyo, dat scheen hier 'the place to be' te zijn. Dat bleek ook wel! Lekker muziek en een volle dansvloer. We vielen trouwens wel met onze neus in de boter. Omdat het afgelopen weekend halloween was, was zaterdag avond iedereen verkleed als een griezel. Dat was wel heel leuk om te zien! Het leek wel carnaval, iedereen was zo fanatiek!

Zondag lekker uitgeslapen en rustig aan gedaan. Maar dat was ook weer helaas de dag dat Merlijn terug moest. Smiddags voordat we met de trein naar Leeds gingen hebben we nog heerlijk geluncht in een pub naast het treinstation. Merlijn had het vrijdag avond al over fish and chips, dus dat moesten we zeker het weekend eten! Daarna de reis met een volle buik doorgezet naar het vliegveld. En zo kwam ook het afscheid steeds dichter bij. Maar toen we aankwamen om het vliegveld zagen we dat zijn vlucht vertraging had, wel 2 uur!!! Dus we konden nog 2 uur langer samen zijn! Dat verandert uit eindelijk niks aan het afscheid. Dat blijft even moeilijk. Na wat tranen en een laatste kus is hij door de douane gegaan, en ben ik terug naar huis gegaan.

Maar wat was het een goed weekend!!! Het was toch even spannend omdat het toch afwachten was of het nog hetzelfde zou zijn na 7 weken. Gelukkig was er niks verandert!

Lieve schatten, dank jullie wel voor deze 2 onvergetelijke weekenden!!! Ik kijk er met een grote glimlach op terug!

Lieve groetjes en dikke kus van mij