Alleen

10 oktober 2010 - Huddersfield, Verenigd Koninkrijk

Het alleen zijn begint echt vervelend te worden. Ik ben het zat om iedere ochtend alleen te ontbijten, en als ik smiddags thuis kom alleen te koken en te eten, en daarna weer af te wassen. Mis wat gezelligheid en aanspraak om me heen. Als er geen muziek op staat is het hier gewoon stil, dood stil. Dan merk je hoe alleen je bent.

Gister avond ben ik even bij de andere studenten vederop langs geweest, om even wat afleiding te hebben en wat gezelligheid om me heen. Heb een biertje met ze gedronken en filmpje gekeken. Daarna ben ik netjes thuis afgezet, want voel me hier snachts niet veilig op straat.

Doordeweeks vind ik het niet zo heel erg om alleen te zijn. Dan ben ik toch een hele dag werken, en ga ik daarna lekker naar de sportschool. Maar de weekenden duren zo lang als je alleen bent! Gelukkig nog maar 1 weekend alleen. Want dat weekend daarop komt Koen langs, en komen op die zelfde avond mijn nieuwe huisgenoten aan. 3 Jongens uit Brabant.

Heb weer heel veel zin om Koen te zien, en leuke dingen met hem hier te doen, en ook hem alles te laten zien. We hebben het plan om samen hier naar de bios te gaan. En dan dat weekend daarna komt Merlijn!!!!!! Wat kijk ik daar naar uit!!! Eindelijk weer knuffellen!!! Ik mis hem zo, en iedereen thuis! En dat weekend daarna heb ik met Pam de Art Market in Holmfirth. Hier gaan we de collectie showen en verkopen. Dus ik moet nog even 1 weekendje doorbijten, en dan is de stilte voorbij. Misschien dat ik wel weer terug verlang naar de stilte als die jongens hier wonen. Ben heel benieuwd hoe dat gaat. Het kan in ieder geval niet slechter zijn als mijn vorige huisgenoot.

Volgens mij heb ik dat nog niet vertelt, maar die is 2 weken geleden zomaar weggegaan. Ik kwam thuis van stage en toen liep ik langs zijn kamer en toen zag ik dat hij z'n spullen aan het inpakken was. Dus ik vroeg wat hij ging doen. Toen vertelde hij dat hij wegging uit dit vreselijke vieze huis. Ik dacht bij mezelf dat het inderdaad vies word als je het niet schoonmaakt. Maar dat heb ik hem maar niet vertelt. Die zelfde avond nog werd hij opgehaald door een collega en is vertrokken. Hij zei nog tegen me als laatste 'pas je wel goed op jezelf' alsof ik ook maar iets aan hem heb gehad. Maar goed, daar heb ik nooit meer wat van gehoord.

Maar goed, ik ga zo maar koken en daarna lekker filmpje kijken en vroeg naar bed. Dan gaat zo'n dag ook een stuk sneller.

Lieve groetjes van Nadia

P.S     Ik mis jullie echt wel!

1. Natasja:
    11 oktober 2010
    Ach, lief schatje van me. Kon ik mezelf maar af en toe naar je toe zappen. Ik heb soms best met je te doen hoor.

Sterkte nog, en ..... het komt wel goed schatje.

Dikke kus mam
  2. Oma Nel:
    12 oktober 2010
    Ach lieverd , had ik nu maar vleugeltjes dan vlieg ik in een rechte lijn zo naar je toe dan gaan we eerst even lekker knuffelen en dan wat lekkers drinken en eten en ondertussen kletsen we lekker bij .
    Maar helaas met die vleugeltjes wil het maar niet lukken , dus moet je echt nog even door die zure appel heen BIJTEN . Helaas !
    Des al niet te min , ben ik ongelooflijk trots op jou hoe jij het toch maar allemaal doet en dat Pam blij met je is ; dat geeft jou ook weer een fijn gevoel .
    Lieve schat de eenzaamheid is bijna voorbij en dan hoop ik dat het KEI gezellig wordt .

Heel veel lieve en dikke knuffels van Opa en Oma .
  3. Teddy:
    12 oktober 2010
    Meissie(L)
    Jammer dat het onmogelijk is om naar je toe genomen.
    Maar stiekem,, ben ik gewoon heel dicht bij..
    Veel plezier met Koen en Merlijn!
    Dikke Dikke kus!