Eindelijk weer een verhaaltje

21 oktober 2010 - Huddersfield, Verenigd Koninkrijk

Hallo allemaal,

Als eerst wil ik jullie nu eigenlijk eens bedanken, omdat ik het zo leuk vind dat jullie mij volgen, en zulke lieve reacties achterlaten. Dat doet me echt heel goed,  en laat me weten dat ook al zit ik ver van jullie vandaan jullie toch dicht bij zijn!

Afgelopen weken ben ik heel druk bij Pam geweest. We hebben heel hard gewerkt aan de collectie. Nu zijn we bijna op het einde. We moeten nog de laatste dingen afmaken, de stukken controleren op een label en of alle draadjes zijn afgeknipt. Dan moet alles mooi strak gestreken en geperst worden. Daarna kunnen we de stukken gaan labelen met de prijzen erop. Dus als er geen gekke dingen gebeuren is het geen probleem om voor 7 november (dan is de Art Market) klaar te zijn. De stukken die we zoal gemaakt hebben zijn veel capes, rokken, jurkjes, sjaals, gilletjes en tops. Daarnaast zijn we nu nog bezig aan een kleine kinder collectie, hiervoor maken we ook capes, rokjes en jurkjes.

Het is heel lastig om stukken te verzinnen, omdat we met alles wat we maken rekening moeten houden dat heel veel mensen de kledingstukken passen. Van hele lange, kleine, dikke en dunne mensen. Dit komt omdat we van alles er maar 1 maken. En we doen het niet op vraag, dus dan is het wel handig als meerdere mensen de stukken passen. Het lastige is daarvan dat je al heel snel vast zit aan bepaalde dingen. Zoals een rok moet eigenlijk altijd een wikkelrok zijn, en dit geld ook voor jurkjes. En bij gilletjes moet je rekening houden met 2 rijen knopen zodat dunne en wat dikkere mensen ze kunnen dragen. Maar dat is eigenlijk ook wel een leuke uitdaging om dat toch steeds iets nieuws te verzinnen.

Zoals jullie misschien al gezien hebben staan er een paar foto's in het album: Collectie 'No Repeat'. Dit is echt maar een heel klein deel van de collectie. Omdat de stukken op hangers hangen is het lastig om te zien hoe ze er nou echt uit zien. Maar..... ik kan jullie snel laten zien hoe alles eruit ziet. Want volgende week gaan we een foto shoot doen! Pam wil mij graag als model gaan gebruiken (kan dus als mode ontwerpster niks word ook altijd nog model worden). En ze wil ook graag haar kleindkinderen gebruiken voor de foto's. Zelf heb ik hier heel veel zin in. Het lijkt me echt leuk om de stukken die we nu gemaakt hebben te gaan combineren en op een leuke manier af te stylen met schoenen, sieraden, make up en haar. De foto's zullen bij Pam op de boerderij gemaakt worden. Dus we hopen op mooi weer zodat het toch nog een beetje zonnige foto's worden.

En dan nog wat nieuws. Morgen komen de nieuwe studenten hier in huis wonen. Dus ik ben heel benieuwd of het dan wat gezelliger word. Maar het leukste is natuurlijk dat ik morgen Koen van het vliegveld kan halen!!! Dus dat word een heel gezellig en druk weekend!!! Maar ik heb er zin in.

Ik hoop dat jullie weer met plezier mijn verhaal zullen lezen en weer leuke reacties achter laten. Want soms heb ik wel wat steun nodig van het thuis front.

Lieve groetjes van Nadia

1. Rosa:
    25 oktober 2010
    Hee meis!
    Leuk om weer een verhaaltje van je te lezen! En wat leuk dat je wat foto's van de collectie hebt gemaakt. Ik vind die riemen en die trui waar je niet in geknipt hebt echt super gaaf!
    Ik hoop dat het in huis nu wat gezelliger is met de nieuwe studenten. Hoorde dat Merlijn ook binnenkort weer langs komt! :) Dat is fijn! Veel plezier nog en tot snel!

xxx
  2. Oma Nel:
    25 oktober 2010
    Hoi Nadia
    Wat een leuk verslag weer van je ; daar geniet ik van , dank je .
    Lieverd ; ik vind het prachtig wat jij in een korte tijd allemaal gemaakt heb , ook die sjaals met de bloem versiering heel erg leuk .De korte cape en de paarse cape , vind ik super !!!
    Als de brabanders nu ook super zijn , dan wordt het eindelijk gezellig voor je .Met Koen was het zowiezo heel erg leuk hoorde ik van Mamma .Volgend weekend kom Merlijn weer , doe de groetjes aan hem en heel veel plezier samen ; en dan is het alweer November en ben je bijna op de helft van je verblijf ,met nog een vacantie naar huis , en dan ga je al aftellen .
    Lieve schat geniet van alles , sucses met de foto shoots en model lopen .

Liefs en een dikke knuffel en kus van Opa en Oma .
  3. Teddy:
    26 oktober 2010
    Wat superleuk!
    Ben benieuwd naar je foto's meid!
    Suc7
    Dikke kusssss
    en afcourse een knuffel:D
  4. koen:
    26 oktober 2010
    EEEJJJ

en het was toch een druk en leuk weekend!!!

kus koen
  5. Carola:
    27 oktober 2010
    Hey meiske!
    Wat beleef je toch veel dingen he als je zo alleen in het buitenland zit.
    Ik krijg altijd belgië flashbacks als ik dit soort verhalen lees. :P
    Gelukkig kon Pim elk weekend op zijn motortje heen en weer komen.
    Dat is bij jou helaas wat lastiger :(

Heb je foto's bekeken en er zitten echt mooie dingen tussen! Ben heel benieuwd naar de foto shoot!

Heel veel suc6 en vooral plezier!

Groetjes, Carola