FEEST!!!!

1 oktober 2010 - Huddersfield, Verenigd Koninkrijk

Vandaag is het dan eindelijk zo ver! Ik ga vanavond om 19.00 (Engelse tijd) papa en mama van het vliegveld ophalen. Ik heb ze nu 5 weken niet gezien... zolang heb ik ze nog nooit niet gezien!!

En dat is toch wel gek hoor,,,, als je ze normaal 7 dagen in de week ziet, en dan in 1 keer niet meer. Maar goed. Dit weekend word dus heerlijk. Vanavond gaan we lekker fish and chips eten. Morgen gaan we naar Pamela toe, zodat ze zien waar ik werk, en wie Pam is. Daarna gaan we lekker Hudd in, uit eten en sávonds doorzakken in de pub.

Ik heb er heel veel zin in, om ze alles te laten zien hier. Waar ik woon, waar ik boodschappen doe, waar ik sport.... gewoon alles!

Na het weekend zal ik laten weten hoe alles is geweest. En dan zal mijn verhaal wat langer zijn.

Lieve groetjes Nadia

1. Teddy:
    3 oktober 2010
    Veel plezier (nog de komende 4/5 uur)!!
    xxx
  2. Oma Nel:
    4 oktober 2010
    Hallo lieve schat .
    Nou het was niet alleen voor jou een feest weekend maar ook voor
    Natasja en Nico ; wat hebben ze genoten zo met jullie drietjes bij elkaar te zijn geweest , en wat waren ze trots op de manier hoe Pam over jou sprak en hoe blij ze met jou is .Helaas komt het afscheid nemen er dan weer heel snel aan , dat is dan minder leuk maar dat hoort er ook bij .

Lieverd heel veel succes met je opdrachten en geniet er van !

Dikke knuffels en kusjes van Opa en Oma